fredag 21 februari 2014

Nytt bloggnamn!

Har valt att byta namn på både min blogg och Instagram :) Numera går jag under "Liluretro" (Lilu = dom två första bokstäverna i mitt för och efternamn).  Så då vet ni det :) och jag hoppas att ni kommer fortsätta att följa mig!

Köpt mig en ny klänning på FB :) grön och härlig! Fint med gula smycken till :)

Hittade nyligen två träljusstakar som var vitmålade. Hade litr grön färg kvar hemma så jag sprayade dom och det vart riktigt fint!




Då det kommer till sängkläder så älskar jag gamla härliga färgglada sådana!
Dessa köpte jag också av en tjej på FB.
Sån kvalite och så mjuka och sköna! Inte som dom nya som är styva och dränkta i diverse medel :/

Bjuder på en bild från mitt tvrum!
Och en bild på den nya möbeln som passade perfekt under stringhyllan!

Har haft en del keramiktavlor liggandes och hängandes här och var. Men igår tog jag tag i det och hängde upp ett gäng på väggen i trappen och det vart jätte fint :)

Det jag älskar allra mest då det gäller retro är nog klänningar ;) och detta är den senaste!
Skarpa fina härliga färger !

Här hänger mina andra gobitar!

Denna söta dimper snart ner i min postlåda :) kommer bli en fin tavla!

Ta hand om er :) /Lisa

1 kommentar:

  1. Hejsan Lisa :)

    Här kommer lite mått, men har ju ännu inga bilder :P

    Kappa 1: Byst 116, midja, 124, längd 80 cm
    Kappa 2: (denna var troligtvis ny) Byst 98, midja 100, längd 73 cm
    Kappa 3: Byst 110 cm, midja 116 cm, längd 87 cm¨

    Kram A

    http://www.anyas.se/

    SvaraRadera