tisdag 4 februari 2014

Det finns snälla människor!

För ett tag sen så frågade en person mig på Instagram (heter Loppisloppanlisa dära) om jag ville ha nå kläder. Alltså retro kläder :) jag vart jätte glad och tackade självklart ja.
Igår fick jag en liten hint på en bild om vad som skulle skickas.
Idag när posten kom så kom dessa kläder :) Jag e mållös! Att nån är så snäll och vill skicka mig dessa fina plagg :) dom e underbara! Ja för inte tala om den gröna kappan jag fick :) Ja, EN GRÖN KAPPA! Liksom så där döööösnygg :) Jag skrek rakt ut här hemma av glädje EN GRÖN KAPPA, tur ingen var hemma, haha!

Tack snälla du för att du skickade mig detta Johanna Björkvig! Du är en pärla och jag hoppas att du förstår min enorma lycka fina snälla du :)





Du lyckades verkligen pricka så rätt :) plaggen är verkligen LISA!

Jag efterlyste på fb för ett tag sen också ett gammalt rosarium helst med rosa ros i, fick ett napp och fick denna fina av en kvinna!

har ju letat gamla "tantlampor" ett tag nu och fick napp. En i Byske hade två lampfötter att sälja mig :) och dessutom just dom som jag hade spanat in i ett skyltfönster på en secondhand/loppis. Hon hade sprayat dom vita, men fick höra att det gick ta bort. Så med lite medel och bomull så vart dom skinande och fina och tillbaka till sitt ursprung!


Också avslutar vi väl med att visa den snyggaste morgonrocken ever ;) som taget ut filmen "Austin powers", HAHA!


6 kommentarer:

  1. Tummen upp för snälla människor! ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR morgonrocken! :>

    SvaraRadera
  2. Hej, jag undrar om du vet något om mönstret du använder som bakgrund, samt har klätt in den vita pinnsoffan i? :DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej anonym! tyvärr så vet jag ej nånting om detta elefanttyg om det är det du menar. mvh Lisa

      Radera
  3. Håller med: ÅÅÅÅÅÅHH, DEN GRÖÖÖÖÖNA KAPPAAAAAN!!!

    SvaraRadera
  4. Å vad jag tycker om ditt hem och din blogg.. Är glad att jag hittade den och ska fortsätta följa =)
    /// Anna-Karin, Junsele

    SvaraRadera
  5. Morgonrocken rockar fett! Cooool! :-D

    SvaraRadera