söndag 26 januari 2014

The dress!

Jag fullkomligt älskar retro klänningar :) sånna som är riktigt färgglada och härliga!
Ja då kan ni gissa hur glad jag vart idag då jag köpte denna :)

Alldeles färgglatt underbar och helt i min smak!
Även hittat denna nyligen:



Den hittade jag på PMU i Skellefteå i lördas då jag och Edvin var dit. Vi var på Bio och såg Bamse :) hur kul som helst!

Har även fyndat en massa tyger på sistone, allt kommer från samma ställe. Det är både gammalt och nytt!


Det blåa längst upp med blommor på ligger ute till salu i fb gruppen Äkta retrotyger från 50-60 och 70 talet köp & sälj. Det är 6 meter långt! Så passa på och fynda ;)

Just det ja jag såg en sak på instagram som jag suktat efter länge. Och vilken tur d finns snälla människor :) en kvinna köpte denna brödburk åt mig och ska skicka med posten :) frågade på fb om nån bodde i Karlstad och kunde springa in och köpa den åt mig eftersom företaget inte skickade.



Märket på denna heter Brabantia! Underbar :)

Söker som en tok efter två likadana bordslampor! Typ som på bilden! Är det ingen som har ?

1 kommentar: