onsdag 8 januari 2014

Nytt år!

Ja ett nytt år har det hunnit bli och jag har inte riktigt haft tid att blogga då det varit så mycket att göra med jul, nyår, främmande från gbg, influensa mm.
Håller i allafall på att slänga ut julen för fullt här hemma :)

Lite nya gardiner på plats!

Den ävre hänger i tvrummet :) 3 st snygga oranga gardinkappor som jag fyndade på Umeå retromarknad. Den nedre hänger i köket ovanför diskbänken :)

Ny vaxduk i rosa har inhandlats till köksbordet!

Måste ju visa min jätte fina vattenkokare som jag fick i juklapp av mamma :)


Och idag kom det lite fina textilier med posten :) 2 st gula retro påslakan att bädda med. Och ett orange tyg som är överdelen från ett sönderklippt påslakan. Det har jag klätt kökssoffan med :)

Hoppas ni har ett bra start på det nya året! Det har jag i allafall något så när :) har klippt av mig mitt långa hår och färgat det rött. Men det får ni se nån annan gång ;)

3 kommentarer:

  1. Underbart färgglatt och inspirerande i vanlig ordning <3

    SvaraRadera
  2. Älskar alla dina fina fynd :) har åxå en sådan fin vattenkokare men turkos.. Älskar den :D

    SvaraRadera