torsdag 23 januari 2014

Min Drömklänning!

När jag e klar med min viktresa så ska jag belöna mig själv med att köpa mig min drömklänning! Det har jag bestämt :)

Den ser ut så här och heter Glada rocken och kommer från Marimekko!
Kanske inte mycket för världen för er ;) ? Men själv så tycker jag att den är hur fin som helst!

Har gått ner över 40 kilo nu och bjuder på en förebild och en nuvarande bild :)
 Älskar mitt nyklippta korta röda hår :)

Bytt gardinen i barnens rum, ner med gulgardin och upp med en underbar retro gardin!



Jag skulle gäran ha mera av detta tyg så har nån så maila mig gärna på Lisa83an@hotmail.com finns även bonader och en sån skulle vara roligt att få tag på!

Lite andra tyger i barnens rum är dessa.


Det fina djurtyget överst hittade jag för en tia på Röda korset i Älvsbyn :) fyndar lycka!
Det undre cirkustyget har jag köpt i en tyggrupp på fb.
Båda hänger för garderobsdörrar som leder in till förråd.

En ny tröja har också hittat hit :) riktigt läcker!


Börjar rensa här hemma eftersom jag ska stå och sälja på Skellefteå retromarknad den 6/4!
Hoppas ni kommer!



Kl 11.00-15.00 pågår det. Rotan i Skellefteåhamn.

Rensade i mina fina påslakan och örngott nyligen men oj det vart inte mycket som fick hamna ner i kartongen då jag är så rädd om dom ;)

Ja det var väl allt för denna gång :) ta hand om er !

2 kommentarer:

  1. Visst är klänningen fin, det tycker jag också!
    Och så otroligt bra jobbat, men du är lika söt på den understa bilden också:)

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt fin blogg du har Lisa, och du är så himla fin och go :). Kram

    http://www.anyas.se/

    SvaraRadera