torsdag 16 januari 2014

Färgglatt!

Jag älskar färg och man blir glad av färg :) idag kommer det en bildkavalkad från mitt kära hem! Jag har igår inhandlat dekorplast vilket är ett jätte roligt enkelt pyssel :) prövat på lite idag och mer lär det bli.

Spillbitar av dekorplasten kan man alltid sätta på lysknappar :)

Köksfläkten har fått sig en omgång då det var nån ful text på den dära under dekorplasten 
;)

Kylskåpet fick sig en omgång med gula stora prickar!

Och här är ett av mina köksskåpar där jag tagit bort dörren och klätt skåpet med dekorplast!

Har äntligen fått tag på dessa coasters till min Anita Wangel samling :) satte fast dom på en vägg mellan hallen och köket.





Dessa coasters i plast är från laurids lönborg. Tycker dom passade bra dära på väggen :)

Köpte igår en knallgul skrivbordslampa i plast på Anteak i Skellefteå. Den är märkt Pileprodukter och den är hur fin som helst :)






Mellan köket och tvrummet hänger dessa fina :) laurids lönborg & Al eklund.

och så här ser det ut i vårat tvrum!


Mitt fina fina skåp!

Vid diskbänken i köket samsas fina saker i pastellfärger :)

Och i fönstret i köket prövade jag faktiskt att sätta fast en skrivbords lampa :) krukan har fått sig pastellrosa dekorplast men saknar en blomma än så länge!

Också avslutar vi med ett till fynd från Anteak i Skellefteå :) en sååå söt katt tavla märkt Gabriel!

4 kommentarer:

  1. Åhh jag bara älskar ditt hem!! Så himla fint!! <3

    SvaraRadera
  2. Man blir så glad av hur ditt hem ser ut, underbart med alla fina färger & mönster!

    /Jenny

    SvaraRadera
  3. Ett färgglatt och hemtrevligt hus :-)

    SvaraRadera
  4. Var kan jag köpa dekorplasten?
    Elisabeth

    SvaraRadera