lördag 7 december 2013

Blandad kompott :)

Tänkte idag bara visa lite blandade bilder från mitt hem :)

Detta är från köket och köksbänkarna. Färgglada fina saker :) min älskade brödlåda från ira som jag fick av mamma i present!
 Mina fina älskade servis som vart komplett tack vare Benny Mopvarp :) kolla bara in färgerna och mönstret!

 En sliten gammal redahylla som jag slipat och målat :) några lådor var i plast så dom målade jag och gjorde decoupage på.

Tvrummet.
Har äntligen lyckats hitta nå fina juldukar :) den undre fyrkantiga är märkt Buhler.
 Nya skåpet som får ha denna inredning så länge :) har satt en ljusslinga i det som lyser så fint. Har några av mina favoritsaker i vitrinskåpet på den. Som mina finaste ugglor, berså koppar, UE sparbössa mm. Dom färgglada ugglorna är barnens varsin sparbössa som dom fått av sin moster :)

Under trappen gömmer d sig en hel del som man kanske inte vill ha synligt ;)
Då kan man täcka för det med ett snyggt loppisfyndat duschdrapperi! 


Det var det för denna gång :) julpyntet är framplockat här hemma sen ett tag tillbaka, vi tjuvstartade väl lite ;)
Men idag tog jag till barnens stora glädje fram en liten gran som vi klädde så fint!


3 kommentarer: