söndag 6 oktober 2013

BMR!

Vad önskar jag mig då jag fyller år? Tja kanske ett flak med burkar fulla av proteinpulver från BMR ;)
Nu är det så att jag i veckan åkte till Umeå för bedömning av en bukplastik då jag efter min gbp gått ner 38 kilo. Pga att ingreppet är så himla stort och pga alla risker så ville läkaren att jag skulle gå er ytterligare 10 kilo. Så vi bestämde 10 kilo på 3 månader.
Så ni kan ju gissa om det är köra hårt nu som gäller!
För det mesta dricker jag proteinpulver till frukost (BMR Choklad då det är en stor favorit).
Övriga måltider försöker jag fokusera ganska så hårt på proteinerna :)
Också motionen då. Lördag kväll var jag ut och joggade och idag gick jag en promenad med Arvid.
Jag måste ge mig faaaan på att klara det hära nu :) då jag vet att jag får en bukplastik om jag bara går ner till 80 kilo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar