tisdag 15 oktober 2013

30 år !

Jaha, så har man gått och fyllt 30 år i helgen. Visst har man fått en hel del fina saker genom åren, men denna gång tog då priset :)
Av Anders fick jag en sååååå fin klänning sydd i retro tyg!


Den är köpt på sidan www.prylodesign.se :)

Sen så fick jag av mor och far en jätte fin rosa adidas jacka och vääärldens finaste brödlåda från danska IRA! Ja ni vet jag samlar ju på Ira och äntligen har jag en brödlåda med :) LYCKA!


Nyvaken och förkyld men så glad över mina fina presenter :)

Jag fick ju även en till toppensak! Min syster jobbar på Ica och hennes arbetskamrat har en fotostudio hemma. Så jag fick ta massa kort på mig och barnen tillsammans, också syskon kort osv. Mycket uppskattat!

Tack alla för fina presenter och en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar