måndag 9 september 2013

Välkommen!

Välkommen hit till min nya färgglada blogg :)
Här kommer det visas upp allt möjligt så jag hoppas ni kommer följa mig!

I helgen har jag varit på Retromarknad i Umeå med en nyfunnen vän Emma :) oj så roligt vi hade det! Det fanns mängder med fin fina saker!

Bland annat så hittade jag denna fina klänning :)
Även denna fina klänning fick följa med hem :)

Och här en bild på alla mina andra fina fynd :) det enda som saknas på bilden är ett servettställ från Laurids Lonborg!

Hoppas att detta blir ett återkommande evenemag som man kan åka på varje år!

1 kommentar:

  1. Hej! Färgglatt och retro det gillar jag också! Så mycket fint på dessa bilder. Tapeter är något jag aldrig lyckats fynda, hoppas den dagen kommer.
    (Jag hittade hit via st:olofs blogg)
    Hälsningar Sara

    SvaraRadera